• Danila Bojovića bb, Nikšić
  • Ponedeljak - Nedelja 08.00 - 20.00

Vodeći se željom i realnom potrebom za savremenom oftalmološkom zaštitom, pacijentima je u našoj novoj ustanovi na raspolaganju i najsavremenija oftalmološka ambulanta. Omogućen je širok dijapazon dijagnostičkih i terapijskih procedura, na najsavremenijim aparatima i opremi.

U Poliklinici Milmedika posvećeni smo pružanju kompletnih oftalmoloških pregleda i tretmana za sve uzraste, bez obzira da li se radi o odraslima ili djeci.

Dijagnostikovanje svih vrsta oftalmoloških problema savremenim pristupom i metodama kao dugotrajno i precizno praćenje i liječenje oboljenja poput glaukoma, bolesti žute mrlje, dijabetesnih promjena očnog dna, zapaljenskih bolesti oka. Takođe, kod nas se u lokalnoj anesteziji mogu obaviti i hirurške intervencije na kapcima i periokularnom tkivu, primjena antiVEGF terapije kao aplikacije svih drugih vrsta oftalmološke terapije.

Ništa manje pažnje nije posvećeno i najmlađim pacijentima jer se u našoj ustanovi mogu pratiti djeca od najranijeg uzrasta do adolescencije: praćenje pacijenata sa retinopatijom prematuriteta, strabološki pregledi, sistematski pregledi pred polazak u školu, određivanje naočara i kontaktnih sočiva.

Ambulantne usluge:

• Oftalmološki pregled djece i odraslih
  • Kompjuterizovano određivanje vidne oštrine
  • Dioptrijski pregledi
  • Pregledi za kontaktna sočiva
  • Kompjuterizovano vidno polje
  • Optička koherentna tomografija prednjeg i zadnjeg dijela oka (skener oka)

Hirurške intervencije:

• Vađenje stranog tijela rožnjače i/ili vežnjače
  • Propiranje suznih puteva
  • Operacija halaciona
  • Operacija periokularnog masnog tkiva (xantelasmae)